آموزش هیروی NecroLyte
 

westgame

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
شادی بوک
خبر
دهکده فیلم
هواداران مورتال کمبات
دختری با طعم احساس
دنیای سرگرمی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  آموزش هیروی NecroLyte   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

 


آموزش هیروی NecroLyte

LEVELS

Death Pulse

این لول 1 اونه که با زدن اون necrolyte در یک رنج معین(؟)به تمام یاران خود جون میده و به تمام دشمناش دمیج میده

میزان این heal به ترتیب50/75/100/130 و  damage به ترتیب 75/125/200/275 میباشد.این لول واقعا برای یونیت خوری ساخته شده و همینطور یه کاور عالیه.

Cooldown:8/7/6/5 manacost:125/145/165/185

Heartstopper Aura

این لول باعث میشه که از همه دشمنای NECROLYTE تو رنج 1000AOE به ترتیب 0.4/0.6/0.8/1 % جون کم بشه

که از نظر من اصلا تاثیر خاصی تو بازی نداره چراکه اولا 1 % خیلی کمه و دوما این 1 % خیلی سریع دوباره ترمیم میشه و تازه ARMOR هیروها اصلا اجازه نمیده که همین 1 % هم کم بشه پس لول کاملا مزخرف تنها تاثیری که من از این لول دیدم این بوده که تونسته یونیتهایی که کمتر از 10 تا جون دارن رو بکشه!!!!

Sadist

این لول لول مورد علاقه منه چون با کشتن هر یونیت به ترتیب 12/24/36/48 مانا بدست میاره!!خودش یه فانتین ماناهه!!شما باید بین یونیتهای دشمن هی یک کنید تا مانایی که از لول 1 از دست میره جبران بشه و حسابی هم پول در بیارین!!مثلا اگه 20 تا یونیت یه جا جمع شن مسلما همشون با 2تا لول 1 میمیرن و تقریبا 600 تا مانا بدست میارید!!

Reaper’s Scythe

این لول 6 اونه که واقعا ادم باش حال میکنه !!6 اون اینطوریه که وقتی اونو رو هیروی دشمن بزنی به ازای هر یک جون از دست رفته به ترتیب 0.4/0.6/0.9 جون کم میکنه که با بستن AGHANIM به 1.2 میرسه و اون هیرو رو 1.5 ثانیه STUN میکنه!!یعنی تقریبا اگه یه هیرو رو بتونید نصفه جون کنید و روش 6 کنید تموم میشه حتی اگه 8000 تا جون داشته باشه!!و در ضمن روی روشن هم نمیشه زد.

Cooldowm:100/85/70 Manacost:175/340/500

Skill build

Item build

برای این هیرو باید ایتمهایی رو برید که از نظر مانا هیچ کمبودی نداشته باشید...اینم طریقه ایتم بندی از نظر من...

ایتمهای اولیه:

 

ایتمهای اصلی:(به ترتیب بخرید)

 ویایا

?How to play with Necrolyte

این هیرو یعنی necrolyte فقط با گرفتن 2ایتم مهم قوی میشه و میتونه یه هیرویی که پنج شش هزار تا جون داره رو راحت قورت بده حالا من کلا طریقه ی بازی با اون رو بهتون میگم.این روش بیشتر در بازی گروهی کارساز هست.

در ابتدا فقط چیزهایی میخرید که مانای شما رو اول بازی پر کنه و فقط 1و3 میگیرید و مدام کنار هیروهای دشمن و وسط یونیت ها1 بزنید تا خوب پول در بیارید و مانای شما باکشتن یونیت ها پر بشه.برای جونتون اول بازی 3 تا   بگیرید و یه راست برید  برای این میگم  چون شما باید به محض اینکه دیدید یه جا یونیت جمع شده تل کنید و فقط با زدن 2 بار لول 1 اونا رو بکشید و زودتر از بقیه ی اعضا به اونا برسید و مانای خود رو هم پر کنید. بعد از اون به سراغ ایتم خوف اون میرسیم که  هست که اگه شما اونو ببندید و لول 6 رو تا اخر گرفته باشید باعث میشه که اگه جون دشمن نصف بشه و شما اونو روش بزنید سریع و در جا یارو بمیره. چون به اندازه ی 2/1 برار جون از دست دادش ازش جون کم شه از اینکه ماناتون خالی شه نترسید و مدام بین یونیت ها 1 کنید تا ماناتون پر شه و همیشه برای یه 6 مانا کنار گذاشته باشید.اگه تا حالا با این هیرو بازی نکردید بدونید یونیت خوری این هیرو خیلی بالاست و پول زیادی بدست میاره پس میرید  لول5 در این موقع میرید سراغ دشمن چندتا اتک میدید 2 بار 1 میزنید یه داگون و بعد با یه 6 تموم میشه و این برای هیرویی هست که تقریبا 3000 تا جون داره و اگه کمتر بود که خیلی راحت تر میشه شما نباید بزارید کسی تو بازی پا بگیره شما یه جمع کننده ی خوب هم هستید به این دلیل که مدام باید جون یاراتون رو پر کنید و دیگه لازم نیست اونا به بیس برن در موقع مرگ دوستتون هم میتونید به اون کاور بدید.هیچوقت نیاید تک روی کنید و به فکر بک زدن تنهایی باشید!!!

هیچوقت 6 رو قبل از زدن داگون نزنید.در مواقعی که فکر میکنید قبل از اینکه جون دشمن نصف شود تا شما رویش 6 کنید او شما رو میکشه روی دشمن 6 کنید در اینصورت دشمن stun میشه و شما وقت دارید که اونو بکشید و یا فرار کنید!!

BUDDIES,ENEMIES

Necrolyte ضد این هیروهای که میگم هست البته اگه نوب بازی در نیارید!!!

Axe DotA HeroCentaur Warchief DotA HeroStone Giant DotA HeroUrsa Warrior DotA Heroو بقیه ی هیروهای  استرنج سگی که جون بالایی دارن

شما همین طور ضد Broodmother DotA Hero نیز هستید چون اگه بر فرض 20 تا بچه هم بسازه با یه دونه 1 همه ی اونا ازبین میرن و میتونید از جمع شدن بازی توسط اون جلوگیری کنید.

شما ضد هیروهای ایلوژنی هستید اما به راحتی هم از اونا میخورید!!مخصوصا اگه  ببندند !!به این دلیل ضد اونا هستید که با زدن لول یک هیرو از بین ایلوژنها معلوم میشه اما اگه کسی شما رو کاور نده به راحتی از اونا میخورید!

هیروهای زیر ضد شما هستند:

 Slithereen Guard DotA Hero :از اونجایی که شما ارمر پایینی دارید وقتی روتون 6 کنه 4 تا اتک میشید و قبل اینکه شما اونو بکشید اون شما رو میکشه.

 Silencer DotA Hero و کلا هیروهای silence کننده:شما silence میشید و کار یه خورده براتون سخت میشه و ممکنه شما بمیرید.

 Doom Bringer DotA Hero :کافی است اون روتون یه 6 کنه و دیگه شما نمیتونید کاری کنید و سریع شما رو میکشه.

 Anti-Mage DotA Hero:انتی همین جوریشم 45 % magic ressistanceداره و فکرشو بکنید اگه یه hood هم ببنده دیگه لول های شما تاثیر چندانی رو اون نداره.

 Faceless Void DotA HeroMurloc Nightcrawler DotA Hero

 هیروهایی که با شما مچ میشن:

بزرگترین مچ های شما Sacred Warrior DotA Hero&Soul Keeper DotA Hero  هستند که در پستهای بعدی دلیلشو میگم....

از دیگر هیروهایی که با شما مچ میشن دمیجر ها هستن مثل:Shadow Fiend DotA HeroDrow Ranger DotA HeroRogue Knight DotA HeroStealth Assassin DotA Hero

 


برچسب‌ها:
آموزش هیروها


نظرات شما عزیزان:

seo
ساعت16:20---26 فروردين 1394
http://www.SEORankingLinks.com/seo plugin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


موضوعات
 » dota
» آموزش هیرو
» دمو
» آموزش آیتم
» ترفندها
» تم
» برنامه ها
» متفرقه
» map
» pach
» garena
» صدا
» بیوگرافی هیرو ها
» عکس
» reply
» hon
» wallpaper
» wow
» server
» آموزش
» dota 2
» دمو
» خبر
» صدا
» wallpaper
» Call of Duty
» demo
» wallpaper
» متفرقه
» assasins
» demo
» wallpaper
» counter
» demo
» wallpaper
» download
 

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش تخصصی وارکرافت و آدرس oyama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');